- Tävling idag

var tävling i Working equitation idag på KV. Jag tävlade Bocken i LB WE. Gick ganska åt helvette i dressyren, men sen på tekniken fick jag 71% och sen vart jag snabbast i speeden. Så därmed vann jag, ganska oväntat. Men de var typ 4 stycken med så de är ju inget att skryta med precis.. ;) Men men, första WE lokala för både mig och Bocken. han skötte sig bra. Jag har film på kameran, den kanske laddas upp om jag har tid och ork någon dag, we will se. ;) men därimot kommer jag säkert ta upp lite bilder, Elke fotade nämligen. (Fotograf).

Allt som allt, nöjd över dagen. Dressyren gick ju inte som planerat, men de är smällar man får ta. ;) Slutade en timme tidigare idag också, för Mirka var lite snäll för en gång skull, vilket var väldigt chill. Nu är jag ledig i två dagar. imorgon (Söndag) spenderas lite framför datorn, då jag ska försöka fixa en proposition och grejer. Känns lite komplicerat då det är lokal/regional tävling, men vi får se om jag lyckas. ;) Sen ska jag kanske hänga med Mysan :)

Charmiga Boqeuron. haha, men han blev faktiskt super fin i knoppar ska ni veta! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0