-Sommarlov

Helt jävla underbart med sommarlov. Lördag, Söndag och Måndag har varit helt klockrena. Lördag jobbade jag ju, red Kippen för andra gången. Verkligen helt underbart! :D Gillar verkligen den hästen. Sen Söndag red jag bland annat Kippen och Dametyt, härligt! Ju mer jag rider destu mera vill jag fortsätta känns det som, så jävla bra! :D

Sen fick jag en för tidig 18-års present från Curre och Helena i Söndags. Fick flyga deras helikopter. Så sjukt snälla. Såg bland annat globen och ja, man såg ju allt möjligt däruppifrån. Coolt säger jag bara! :)

jaja, känns jävligt bra att ha sommarlov faktiskt! Ikväll kommer det eventuellt lite roliga människor hit och om två dagar fyller man 18! :D Funderar dock på att åka till KV någon dag och rida lite, we will se. ^^ haha, kan inte hålla mig borta.

Bilder kommer sen, bland annat på helikopter turen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0