- Lite allt möjligt

I veckan har jag varit på Kullavreta hela tiden. Massor av olika människor har bott där också vilket alltid är lite roligt. :) Har tränat för Paulo hela veckan på Tubbe. Veckan avslutades med en WE tävling idag. Ni ska få höra sen hur duktig min kille är, måste bara skaffa lite bilder tänkte jag. I lördags hade US WE möte halva dagen också. Vi fick mycket uträttat så nu är det bara att verkställa, vilket såklart kommer ta lite tid. men har redan fått hälften gjort, så de är säkert chill. :)

Imorgon ska jag + lite annat folk till kolmården. haha, stavas de ens så? jaja, så vitt jag vet kollar man på djur och grejer. ;) jaja, resten av veckan spenderas med att fixa massor till WE US pch pluggning till körkortet. Hoppas på fint väder också så man kan soooola! ;) allt för mig ikväll, good natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0