- ledig dag

Idag har jag varit ledig. Sov till typ 1 tiden, sen upp och fixa lite grejer. Har övningkört idag, övade mest på parkering och sånt. Sen har jag bokat uppkörning och skrivningen också. haha, får ju gå som det går, men har ju lite tid på mig att öva, är ju så jävla fullt på sommaren.. ;) men men, sen har jag fixat Proposition till en WE tävling. När jag börjar jobba här ska jag och Emmely ta tag i WE-US komitten ordentligt och börja jobba påriktigt! Ska bli kul! Nu håller jag på att ladda upp film från igår från teknik momentet. Får se om den lyder mig eller inte.. ;) jaja, min dag har varit ganska fullspäckad med andra ord. Imorgon blir de till och vara ledig igen, skönt som fan! sen bär det av till Kulla-vreta igen en vecka. ;)


Erikay och Pontus, även den bilden är tagen av Elke. Sjuukt fin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0