- 18

Igår fyllde jag 18. blev kidnappad och förd till en paintball bana där jag sedan blev misshandlad. Skön dag! Haha, nej så illa var det kanske inte men ont gjorde det, men jävligt kul! Man får lida lite för rolighetens skull. ;) As kul var det ivf! Sen hem, dusha och fixa lite sen kom det gäster. Lite allt möjligt men mest släkten. Sen på kvällen kom jenny m.fl och så spelade vi spel. Myskväll! Faktiskt en riktigt bra 18år dag. Brukar ju inte tycka om att fylla år. men faktiskt helt okej igår. ;) bara en gång man fyller 18 lixom. ;) Blir dock ingen fest för oss, men därimot ska vi ha 40 års fest om två år, då ni ! ;) haha

har övningskört idag och gjorde även säkerhetskontroll på bilen. Dock lite pinsamt att man inte vet någonting om bilen, men aja, sån är jag. ;) Nu ska jag börja läsa teoriboken tänkte jag, inte en dag för tidig, eller? (a)


Kanske precis ett år sen ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0