Gästbloggning :)

Hejsan!
Inez här som tänkte gästblogga lite på Sofias blogg .
Somsagt heter jag Inez och rider på samma stall som Sofia (lagga). Det var även där jag lärde känna henne.
Första gången vi sågs var för tio år sedan, men dem senaste två åren kanske, har vi börjat vara lite mer tillsammans i stallet och så :)
Aja Sofia är en snäll person som man gärna vill lära känna. Hon lär ut bra och är en grym vän!
Dock så är hennes svagheter att hon skryter varje minut om allt och ingenting ! haha nej så illa är det inte men skryta det kan hon :p Sen ska hon alltid ha rätt om allting ^^
Sådär ja, nu vet ni lite vad jag tycker om Sofia ;)
okej, jag tror inte det va riktigt min grej det här att gästblogga men vem vet, kanske skriver något till inlägg här i framtiden ? ;)


Innan jag går måste jag skriva att Sofia Inte är en gud (vilket hon tror), och hon är inte bäst. Så nu vet ni ;)

Klicka HÄR för att komma till min blogg :)

                                                                      En bild på Sofia och mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0