Dag 3 på Kullavreta

Jag var ensam i stallet idag på mer än halva förmiddan vilket gjorde att vi kom efter en aning. Men trots det och vetrinärbesök och grejer hann jag rida två hästar. Red först Tubbe ute. Tog en galopp i snön, riktigt härligt!

Sen ville Helena att jag skulle pröva hennes häst Lilli. Hon har inte ridits på 11 år då hon har gått inom aveln och grejjer. Sen nu har en som har inackordering satt ifång henne. (mest med longering) Ivf, hon var väldigt mysig vissa stunder. såklart har hon inte så mycket muskler och hon är ju inte riden så mycket än. men imorgon ska vi pröva igen. Hon är ju som en treåring då hon inte blivit riden på sålänge. :P men, aa riktigt kul att få pröva henne. Skulle pröva Kingen oxå. (Lollos häst) men de hann bli så sent så jag skippade det. Får se om jag hinner imorgon. :) Rolig dag ivf! :)

Lilli på bilden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0