- Vilket häst!

Red Kenzo idag för första gången. Han var laddad och pigg! men vilket steg hästen har, och vilken känslig häst! Behövde bara tänka sakerna så gjorde han de. Att använda skänklarna var näst intill ingen idé då han var lite överambitiös och fatta de som att de skulle vara galopp. Men ivf, eftersom jag inte är van vid så många känsliga hästar, (Speciellt inte så känsliga) så var de ju inte så lätt. men tycker endå att vi hittade varanndra mer och mer mot slutet. Jätte fin häst som verkligen är väl skött och välriden innan asså! En otroligt fin häst när man kom på hur man skulle göra! Så det blir till att rida honom så snart som möjligt. kanske på Måndag, we will se!

Nu ska jag gå och sova och jag hoppas att jag har packat klart allt som ska med imorgon! (åker nämligen direkt från skolan till Kullavreta då två finis hästar väntar på att bli ridna!) Nämligen Tybbis och Lully! :D<3

jaja, en skit fin Kenzo och en allmänt härlig dag! :)

Blir ni trötta på bilden? haha, kanske..

Här får ni en video på hnm oxå, från danmark! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0