-Tisdag = KV dag

Skola på förmiddan sen vid kl 1 bar de av till Kullavreta. Red Tubbe som häst nummer 1. Tränade på galoppfattningar och han var väldigt fin! :) Sen var tanken att jag skulle rida Dametyt, men så blev de inte tillslut. :P haha, så helena longerade honom bara. :) Sen red jag Bocken för Helena. Var ju länge sen nu när jag red Bocken. men han var mycket fin! Super kul att rida honom igen! :D

Sen red jag Lully. Hon var lite piggelin, men allt som allt gick det bra. Hon behövdes nog ridas nu! Så de var nog väldigt bra att jag tog henne nu. :)

Men ivf, så kommer Tisdagar att bli en av mina kullavreta dagar från och med nu. Sen åker jag nog inte dit om jag har varit där på helgen, men om jag inte varit där hela helgen åker jag dit på Tisdagar. :) Man hinner ju trots allt med 3-4 hästar. :)<3 super kul vare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0