- Söndag på Kullavreta

Gick upp kl halv 8. släppte ut lite hästar och sen åkte jag med vincente till Segersta idag igen. Lite kul. As kul att prata lite seriös engelska med Vincente. Lärde han även lite svenska då han och jag kom fram till att de är bra om han kan lite. ;) haha, jävligt kul!

aja, sen när vi kom tillbaka till kullavreta, maybe vid 2 så fick jag lunch av Helena. Sen vare ut i stallet. Rida Dametyt för Helena. Det gick bra. Dametyt kändes finare idag i kroppen. men och andra sidan var han lite feg. men han var fin som alltid lilla tyt. :)<3

Sen red jag Tubbe för Vincente och sist med inte minst Lully. Med Tubbe tränar vi bara på att få honom lugn och fin, samt att han ska lyssna lite bättre. Vilket funkar super med Vincentes metoder. Sen med Lully jobbar vi med formen och basic things you know. Like stop and also. Hon var skit duktig min lilla snuttis idag också! Undrar fan om hon var bättre idag är igår. men super gick det ivf! :D

älskar Söndagen så sjukt mycket. Sen när jag hade ridit min lilla älskling Lully så kom pappa och hämtade mig. Trist att åka därifrån, men som sagt har man skola så har man. :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0