- sista dagen på Kullavreta

Sista dagen både skönt och tråkigt. tråkigt för att det är det bästa stället jag vet och skönt för att jag slipper jobba så hårt. Den här veckan har ju bara jag och Mirka jobbat så då blire en hel del arbete att göra + hästarna som ska ridas! ;) men men..

Idag hann jag bara med att rida Tubbe. Tränade på galoppfattningar idag då vi inte är helt överens om hur vi ska göra för att få det att flyta på rätt sätt. men så duktig och gullig som han är kom vi överens as fort och det gick skit bra! Finaste ponnyn ever lixom! Känns verkligen som man rider på en stor häst när man rider honom då han har ett så jävla bra steg! :D<3

sen skulle jag rida Lully, men den lilla jäveln kom ju inte när jag skulle ta in henne från hagen så då struntade jag i henne och tog ut Abbe i ridhuset och löslongerade honom. helena ska nämligen rida honom imorgon och han har ju inte blivit riden på hela veckan då vi har haft alldeles för mycket att göra. Ivf så är det ju bra om han fått springa av sig all överskottsenergi innan så Helena slipper allt jobbiga. ;)

Jaja, skit bra dag endå! Berättar lite mera i nästa inlägg...

En otroligt fin bild på mig och Abbe i somras! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0