- ridning

Har ju som sagt ridit as mycket idag. (Söndag)

Kan ju rabla upp alla..
Chantesse, Uris, Bocken, Tubbe, Dametyt, Kippen och Kingen. Sen släppte jag Lully i ridhuset så hon fick röra på sig lite efter voltigepasset igår. :)

Tror det va alla. :) haha, har säkert glömt ngn. ^^ Ivf, tänker inte berätta om alla pass, men jag kan berätta om några.

Tubbe- Vi hoppade studs! Lilla killen är ju lite rädd för bommar osv, men han är ju så söt så om jag ber honom så hoppar han ju för att han vill göra rätt. aja, skit duktig och fin var han! :)

Kippen- Första gången jag  red Kippen. Jag fegred lite tyvärr, men jätte fin häst för övrigt. Vi koncentrerade oss främst på att få lugnet från kips sida sov. :) men tycker det gick helt okej för att vara första gången! :)

aa, orkar inte berätta om alla, de är ju inte så intressant utan bilder. Om två veckor ska jag dit igen och då blire Vincente träning! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0