- på Kullavreta

Är på Kullavreta nu då igen. :) kom hit vid 2 kanske. Sen har jag ridit lilla gullis Chantesse idag, as länge sen ju! Chantesse är den första hästen jag red här på Kullavreta och hon är jätte mysig, dock är hon lite för bitchig för min stil. men hon är as mycig att rida. :)<3 Hon var duktig!

Sen red jag Tubbe. Tubbe var faktiskt ovanligt fin idag! Hade stållt upp lite bommar också så han skulle öva på det oxå. Han är ju räddis för spö, bommar osv. Han har ju tidigare varit hopphäst så ryttaren innan har nog inte varit så snäll nu med honom, stackarn! men han slappnade av välidigt bra i slutet när han insåg att jag inte skulle göra honom illa, även fast de fanns bommar med i bilden. Duktig ponny! :)

Sen var tanken att jag skulle rida Bocken oxå, men så blev det inte då Curre skulle fixa underlaget i ridhuset. och de var alldeles för mörkt för att rida ut. :/ Så han får helt enkelt stå idag!

men imorgon blire att kliva upp vid 8 och ut och rida hästar på morgonen. för sen i eftermiddag ska ridhuset vara upptaget av lite voltigörer! Helena ville att jag skulle delta, men we will se! :P haha

På ridlistan på morgonen står:
1. Bocken
2. Tubbe
3. Uris
4. Kingen

sen får vi se om jag hinner rida Kippen lite senare och löslongera Euron. :)

Chantesse på bilden, dock äre inte jag som rider. ;) men jag är fotograf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0