- Mina tränare

detta med att hitta tränare är ju väldans viktigt! Dock äre väldigt svårt och man behöver kontakter för hitta dom flesta. Tycker endå att jag har haft jävligt tur som har så jävla bra tränare!

(Dom som ligger topp 3 är helt klart dessa:)

1. Vincente. Han kommer till Sverige ca en gång i månaden då han bor i Spanien. As trevlig, as bra och hur jävla bra som helst på att förklara! Älskar hans sätt att jobba från marken med piafferna osv. (Han tar 800kr per lektion.) Dock får jag gratis då jag jobbar hos Helena ibland. ;) aja, hur jävla bra som helst och de är fan värt varenda litet öre!

2. Helena. Hon är bara för bra! Hon är hård och sätter alltid sitsen som prio 1. Hur bra som helst om man vill utvecklas och om man inte vill bli något bra, är det nog ingen idé. Men hur bra som helst! Säger precis allt som hon menar och lägger ingenting åt slumpen. Hon tar kanske 350kr per lektion? vet inte exakt. Men henne går jag ju då också "gratis" då jag jobbar åt henne istället. ;)

3. Ove Slöör. Han har varit med i branshen hur länge som helst. han upptäckte även Lousie nathorst, (stavning?) aja, en gubbe med sjukt mycket kunskap i bagaget. Hur bra som helst att träna för om man vill ha en eftergiven häst som slappnar av och trivs! han tar 250kr per lektion. Det var även Ove som fick mig att komma till Kullavreta och de var ju han som hjälpte mig på traven!. :) Sjukt snäll! :D


På bilden har vi Helena på den bruna hästen. ;)

Juste måste även tillägga att jag tycker det är bra om man har minst 2 tränare att variera imellan för alla ser så olika saker. Dock måste man ha en bra kombination så att dom säger ungefär lika saker med ridningen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0