- Lördag på Kullavreta

Idag gick jag upp klockan 7. Hade nämligen första tiden idag med för Vincente. Träningen började kl 8.00 på morgonen och då ska man ha skrittat fram. ;) men men, denna gång var det Lully som fick jobba! Hon gick såå klockrent i slutet! Shiit vad glad jag blir när hon går så fint! :) Vincente sa verkligen rätt saker som gjorde allt så mycket bättre! Lite happy där. Sen red jag Dametyt också så att Helena skulle få se honom från marken. han var fin! :D

sen åkte jag till Segersta gård och kollade på när Vincente tränade en massa ekipage. Hade även hand om betalningen (från uppdrag av helena). Dom flesta var super trrevliga! Ocxh allt var mycket roligt, då de kom några jag kände också! :D jaja, riktigt roligt + att jag tränat Engelska näst intill hela dagen ;)

dessa var bland annat med och tränade ;) grand prix ekipage. ;) Mads


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0