- Lagga

Efter skolan gick jag upp till stallet. Började med Casper. Han var seg och hur töntig som helst, fattar allvarligt talat inte vad som flög i honom idag. jaja, blev as irreterad där ett tag så då är de bara att ta sig samman och köra vidare. haha, mitt tålamod var inte så långt idag kände jag. Så passet på Casper blev ganska kort, men jaja, han har fått röra på sig och de är det viktigaste!

Sen tog jag ut Pontus eftersom Erika är på jägarexamen kurs på Måndagar. Han var pigg idag vilket gör allt så mycket lättare. :) Kände att han fick med sig kroppen på ett väldigt trevligt sätt idag. Desutom lossnade han i högra sidan. Han är kortare/stelare i h sidan vilket gör att han inte kan böja/flexa lite bra åt vänster. Men för första gången ( har ju inte ridit honom så många gånger nu dåra) men ivf kände jag mig riktigt stolt att de tog ett jätte stort kliv framåt bara idag. :) Jätte fin blev han när sidan lossnade! :D

Bild från när Pontus var bebis bebis och smal! Tänk vad stilig han skulle vara om han var sådär smal. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0