- inte hänt så mycket

Jag är ju lite dålig på bloggandet för tillfället, men om man inte har ngt att skriva om så blire ju så tyvärr. ;) Idag har jag ivf varit i skolan. påvägen hem så fick jag trevligt sällskap med Emil och Adde. :) Trevligt faktiskt! Sen stjusade snälla Emil hem mig från lagga skola då jag missat min andra buss då bussen från uppsala va sen. :S

Sen har jag klippt lilla Tindra och så har jag klippt Ulla, en mamma uppe i stallet som passade på att klippa sig när jag endå var igång. :) Mycket trevligt och speciellt härligt att tjäna in lite extra money sådär på en Tisdagskväll! :) hihi, men nej, nu ska jag sova.

Imorgon har jag praktik i Knivsta och då ska Sandra klippas! :) Skoj!

En bild från förra veckan precis ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0