- hej hopp

Idag har jag färgat håret. (y) Äntligen blev jag av med den förskräckliga utväxten. jag är allergisk mot att ha utväxt asså, även fast den inte syns så mycket. ^^ men men, nu blev de en aning mörkare. Tycker väl egentlien inte att jag ska ha mörkare. men efter några tvättar ären säkert som innan, fasst utan utväxt. ;)

Hade även kund i dag i skolan. En jätte snäll och trevlig dam. ^^ De var kul! :)

På kvällen nu har jag typ bara fixatnästan HELA laggas föreningspolicy samt pratat lite med Inez. ;) hihi, men känner mig faktiskt ganska duktig endå!

Imorgon blire att:

1. Städa rummet
2. packa till Eskilstuna
3. Kanske skriva klart föreningspolicyn. We will se!

Saknar att rida denna fina lilla häst! <3 Vill till KV NUNUNUNUNUNU! :D

På bilden har vi en omusklad Lully ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0