- Frisyrer

Tycker ni att de är svårt att göra frisyrer? Det är svårt, men de är mycket lättare än vad det ser ut! Det svåra är att få det att hålla. ;) men, om man har mycket hårspray och hållbara hårnålar så går det säkert utmärkt! Det endå ni måste ha är lite insperation, man behöver egentligen inte kunna så mycket. bara vara kreativ och kunna se vad det "fula" sitter så man kan ändra på det! :) Sen om man verkligen inte har ngr idér på hur man ska fixa ngt så använd youtube eller google!

tex denna rosettfrisyr gjorde jag på Erika innan jag började på frisörlinjen. Med lite hjälp från youtube! ;)

 

Idag hade jag en frisyr som var lite mera åt bal-bröllop hållet, även om vi inte hann med (lektionen tog slut) så blev den riktigt bra! :)

bild tagen från google. ;) men samma stuk hade jag på mitt hår idag! :) lätt och ur snyggt att göra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0