-fan vad klockrent 2011 börjar!

Fick 1000kr från helena idag då jag jobbat hos henne hela veckan. (Hade inte räknat med att få något då jag är där för att jag tycker det är kul.) men de var ju himla trevligt! + att jag rider för Vincente nästa helg (Lördag och söndag.) sen på Lördagen har han clinik och då ska jag såklart kolla på den, sen enligt Helena ska jag hänga med honom till Segersta oxå och vara med när han rider deras grand prix hästar. men får se hur det blir med den saken. ;)

Jaja, I LOVE IT!

Min plan är oxå att ta ut Tubbe på en lokal dressyr så snart som möjligt bara för att kolla hur han är ute! :)

jaja, nästa helg har jag fullt upp helt enkelt! Ska träna med Tubbe och Lully. :)


Helena på Tubbe (Dock en jävligt dålig bild, togs för tusen år sen)

Sen har vi Vincente som jag ska träna för. Här rider han Uris i en piaff. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0