- Dags för daginlägg

Som jag sa i förra inlägget har jag ju ridit en hel del idag. ;)

Här kommer lite om passen osv-

Tubbe
- Lite sgtressad idag, och en trött Sofia? vet inte, men kan inte fokusera så bra på morgonen. ^^ Men Tubbe var helt okej, mnen han var mycket finare igår. :)

Bocken- Hur fin som helst! Han är verkligen i form nu! Känns som en helt ny häst från i somras, verkligen! Suuuper fin! :)

Kingen- Hur setl som helst, jobbade bara med att böja sidorna och väldigt mycket ove ridning, nedåt/framåt med nosen & flexa loss. :) Ska firtsätta med samma jobb imorgon.

Uris- Förrsta gången jag red honom! Han skrittas bara, eftersom han stått en längre period. Men han är en sån häst om älskar att jobba, lite smått överambitiös. haha, snuttis. Han ville piaffera hela tiden för att han ville jobba. Så det blev mycket piaff på den lilla skritt tiden. :) Men guud vad härligt det va asså, helt underbar häst!

Abbe- hur fin som helst. Jobbade bara framåt jobb med honom då han var lite seg. men verkligen suuper fin! Han är oxå verkligen på topp nu precis som Bocken! :) Riktigt roligt agt rida honom! :D


Löslongerade Kippen, Euron och halft Cadence. (Helena började på Cadence innan jag kom upp.)

Sen har jag kollat på när stockholms voltige tränade med Lullebullen. (Lully) Super duktig va hon! trode aldrig hon skulle sköta sig så bra, men verkligen super duktig va hon. Helena ville dock att jag skulle pröva, men haha, nej tack lixom. xD Så de blev de inget av. men väldigt trevliga msk! :D

Den enda hästen som inte blev gjord idag var Chantesse. (bara för att vi glömde henne) Typiskt! ^^ haha, men hon dör nog inte av att få stå en dag sådär. ;)

Bild på fina Uris i passage. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0