- dag 4 på Kullavreta

Igår (Onsdag) jobbade bara jag och Mirka. Lärde mig allt om fodret. haha, shit vad svårt att minnas vad alla ska ha asså och minnet är ju inte min starka sida och de har lollo märkt. :P

haha, jaja. Idag var Helena borta igen. :P Så jag fick rida själv. Släppte Euron i ridhuset, sen red jag Tubbe, Lully och Kingen. Tubbe var ju underbar like always. Sen Lully har jag ju bara ridit en gång innan. Hon var lite busig och bockade och höll på lite i galoppen men imellan åt skötte hon sig riktigt bra! Sen red jag Kingen (Lollos D-ponny) för första gången. Han var fin och rolig! Dock lite pigg han med då han stått i två dagar. ^^ haha, jaja. Kulkul.

Just nu har jag lunch och ska ut och rida, funderar på att ta Tubbe först. :) nu måste jag gå, hästarna väntar! ;)



Ni får en bild på mitt snygga hus, som jag förtillfället bor helt ensam i ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0