-Dag 1 på kullavreta

Jag har internet, fett lycklig! Får låna Helenas under veckan! :D

Pkte hemifrån typ halv 10 och var på Kullavreta vid 11 då vi hade handlat och lite grejjer. :) Ivf så när jag kom till Kullavreta gick jag och mamma upp till huset och pratade lite allmänt med Helena bara. Om sommaren och om fortsättningen osv. :) Så nu ska jag komma hit lite oftare också! :D skit bra

Sen gjorde jag och Lollo (hon som jobbar här) iordning några hästar och löslongerade dom. sen skulle jah rida irack och Tubbe, men jag hann bara med Tubbe (som tur var) ^^ haha.

Har aldrig ridit Tubbe ngn gång så den här gången var den första! Prövade bara på honom lite och kände hur han kändes. :) Han är en C-ponny, connermara. jaja, väldigt trevlig häst. :) Hoppas jag får rida honom hela veckan! :D


Tubbe är hästen åt höger. Han var nämligen med på Strömsholms uppvisningarna när de skulle visa upp WE. :)

Nu har han varit hos ngn annan ägare och är tydligen helt förstörd. då han är jätte stressad och jätte rädd för bommar. men jag tyckte han var duktig, lite nervig, men inte alls lika mkt som han brukar vara tydligen. :)


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

skojj! :)<3

2011-01-03 @ 15:36:57
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Erika

värsta breda halsen :O

2011-01-03 @ 19:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0