-ännu en sak att göra

idag tog jag på mig att fixa en typ slags folder till lagga. haha, jag tycker nog endå de är bäst då den blir precis som jag vill och så bliren på mitt sätt. Om ngn annan skulle göra den skulle jag säkert endå bara klaga på ngt. (så typiskt mig.) Så ska försöka fixa den senast till på Måndag! :) jaja.

jaja, idag har jag varit på min prakitik. <3 Så kom Sandra så klippte jag henne. Sjukt kul att prata me henne ibland asså! :D Men håret blev bra och ja, humöret låg på topp! Sen kom jag hem vid 3 och försökte kolla vilka krav de är för att komma in på strömsholm utbildning, men hittade inga för just de jag vill gå. :S Men ska försöka kolla en till gång innan jag bestämmer vilka kurser jag ska välja till 3an. :) aja nu ska jag sova puss

old pic på soffzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0