- Åker snart till Ullis lille hästis

Ullis (En tjej som rider för Lagga) har skaffat häst! Hon är dock utomlands för tillfället och kommer hem om ca 2 veckor. Därför frågade hon mig om jag ville rida den lite nu när hon inte är hemma så den hålls lite igång, vilket jag självklart ställer upp med! :) tydligen en hopphäst som är import, kanske från Danmark? vet inte helt säker. men men, har sett den på film och på lite bilder. Sen när jag har ridit den blire att säga till ullis vad jag tycker om honom, då hon inte sett eller prövat honom än. :) men men, vi ska ta det väldigt lungt och bara pröva honom lite, skit kul! :D

Här är två bilder på hästen. :) Skriver mera om hur det gick när jag kommer hem!

Dock måste vi se om han har en sadel som passar, annars går det nog inte rida... ;) We will se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0