- Ridning - igen

haha, förstår inte hur jag lyckas. Eftersom casper inte är helt bra har jag beslutat att han ska få vila. Eva och jag har pratat ihop oss idag så vi ska försöka fixa en tid på Ultuna för Hältundersökning, skönt! Har ju tidigare varit vetrinärer och allt möjligt och kollat på honom, men eftersom ingen tidigare hittat något, så försöker vi en till gång nu. Så förhoppningvis ska dom hitta något. Är ju så synd om han eftersom han bara är 4 år (knappt). jaja, gullis kommer säkert bli bra! :)

Ivf, red Tuffis på lektion idag. Agge red Caisa (som hon brukar göra, hon var bara sjuk Mån-Tis. :) Men ivf, funderar på att rida Tuffe fram till Söndag. Men har inte bestämt mig än. Han behöver nog ha en och samma ryttare ett tag som kan få honom att gå i ett lungt och stadigt tempo. Säger inte att jag är så duktig på det. men förmodligen är jag duktigare än många andra som rider honom. men har inte bestämt mig än. han kändes stel, klumpig och tung i början av passet. Hela passet gick åt att få honom att skritta och trava på i ett lungt tempo. Han orkar inte bära upp sig i lungt tempo så han försöker antagligen springa från problemet. Smart häst, skulle jag också försöka göra! men i slutet när jag travade av var han fin och bärde sig själv. :) Bra att de var ngt som gick bra ivf ;)

Gillar den här bilden, Han var ju såå himla fin då! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0