- Helgen

Brukar ju skriva lite utförligt oftast när de varit Vincente träning och grejer, men u mins jag inte allt och så skulle de bli en hel radda med text, så nej. de får helt enkelt bli en "snabb historia" om helgen ist!

Fredag- Åkte till Kullavreta. Red Tubbe och lite hästar innan Vincente kom. Sen tränade jag Lully och Dametyt för Vincente. Lully blev lite galoppträning. haha, hon var lite vild, bocka och höll på i galoppen. Men i slutet blev hon riktigt fin där oxå. Vincentes bästa kommentar var nog "se till att hon inte galopperar till kina nu". haha, (hon galopperar ju ganska snabbt eftersom hon inte har muskler att bära upp sig korrekt och alltihopa än). jaja, träningarna gick bra trots att jag var helt slut som människa.

Lördag- red ju såklart Tubbe utöver träningarna. han var duktig! :) Sen red jag Lully och Chantesse för Vincente. Lully blev lite lydnadsträning på. haha, sötnosen behövde nog det! x) Chantesse blev de lite mera seriösa skolor på. Vilket gick bra! :)

Söndag- Red ut med Tubbe. :) Sen var Vincente sen från segersta så han kom till KV vid 4. (och jag skulle hem kl 5 då jag skulle till lagga och kolla när Ullis hoppade) aja, så jag hann bara rida Chantesse då, men de gick bra så de är lungt. ;) Red fram i låg form så att hon skulle kunna hitta sig själv/bära upp sig själv och komma igång med baktrampet. men men, Chantesse var helt enkelt duktig! :) Red Bocken oxå den här dagen men han var seg och ville inte alls så jag red inte alls länge. Ville inte skämma ut mig när alla dessa suuper bra ryttarna rider därinne. ^^

Btw har ju inga bilder från helgen tyvärr men --------> titta in på http://twolivesonepassion.blogg.se/

Där ser ni när jag rider Chantesse för Vincente i bakrunden. När matilda rider för Eckart! ;) Dock så är det ju bara snuttar man ser mig och typ bara på dom sista filmerna. Dom första och dom i mittenm syns jag inget alls eller typ bara skrittar på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0