- Hältutredning på Ulltuna

Nu ska jag ta mig tid att skriva lite om hältutredningen på Ulltuna. Många har redan frågat om den, men för de som väntar på bloggen skriver jag nu. :) Var ju inne för en vecka sen. var där från 11 till ca halv 5 (då stängde dom.) Fick rida och longera flertal gånger. Blev även böjprov och röntgen. Dom röntga båda bak knäna vilket såg super fint ut. sen så är han ju inte så jätte mycket halt, men alla såg ju att de var ngt där. Och han reagerade mest på H fram på böjprovet och även lite på h bak. Dom har svårt att sätta fingret på vart hältan sitter och dom har inte kommit på det till 100% än. men nu leds han 20min/dag och går även på metacam. Han fick även behandling på kliniken. Vi ska alltså på återbesök om ca en vecka. så då får vi se vad dom säger och om han har blivit ngt bättre. För isåfall kommer han bli tränad utifrån ett shema. we will se!

Bild på min snygging! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0