- Gokart & Bowling

I fredags var jag på bowling med USEK-flickorna. vilket var väldigt ruligt! :D Jag kom kanske 3a totalt eller nåt? aja, riktigt skoj vare!


Bild på alla som var med på bowlingen. (två var inte med)



Sen på Lördagen var jag uppe i stallet. Annelie var där också, vilket var kul! :D Sen på kvällen åkte vi till gokartbanan i Uppsala och körde gokart. Hela min familj och fam Nyberg (grannarna). Gokarten var kvalfinalen och grejjer. Men i helhet kom jag näst sist , haha, men de va bara för att Erika stängde in mig en gång så dom andra hann köra ifrån. haha, aja, skit kuul ivf! Vann över erika både i kvalet och i B-finalen. :) De måste göras om säger jag bara!! :D

haha, bild på Erikay och mig dåra. haha, inte så fin men aja. Våra fina gokart kläder på ivf! :D

 

Tack för en kuuul gokart sväng! :D




Kommentarer
Postat av: Erika

Försök inte ! jag vann över både dig och Malin i kvalet !

2011-02-21 @ 09:18:07
URL: http://yakire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0