- Fullt upp

Jag har fullt upp för tillfället. Skola, körkort och hästarna tar upp all min tid. Från och med nu tänker jag inte blogga bara för att jag ska göra det. Utan tänker göra det när jag känner och vill det! Kommer kanske inte bli varje dag. men lite då och då helt enkelt. :) Ni får väl fortsätta hålla utkik om ni vill. ;)

Ivf nog om de. Idag hade jag kund i skolan. vilket gick bra. Skulle bara klippa helform. (Rakt av, kan man säga) ^^ men men, (y) på det!

Sen har jag ridit caisa nu på kvällen. :) Vilket gick bra. Mia är på mig som aldrig förr. haha, nu när jag inte rider ordinarie lektion då är dom på mig lixom. xD haha, jaja. as bra för mig! Behöver ju inte betala ngt då de gynnar dom lika mycket som för mig! :) jaja, övningen var ruter ess. bak/framdelsvändningar. Gjorde lite sluta ibland också, vilket gick bra. :) Det jag tränar extra på nu är följande.. Självklart är ju sitsen a och o i all ridning, så detta tränar man ju alltid på. Men just nu är det detta mina tränare tjatar mest på. och ja, jag håller med. Suuger verkligen på att ta ner hälarna, titta frmåt och ihop med händerna. Något som måste jobbas till rätta igen! :)


* Upp och ihop med händerna!
* Ner med hälarna, tänka på placering av foten
* Titta uppåt/ dit jag rider

Caisa på bilden ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0