- dagen i ett :)

Hade sovmorgon och så hade jag svenska. Sen hade jag hantverksteknik. Gjorde lite uppsättningar, är ju ganska inspererad nu så då gåre rätt lätt. :) Sen hade jag kund, en herr klippning. vilket gick bra! :)

sen efter skolan gick jag upp till stallet. Där mötte jag en massa elever från realgymnasiet och så mötte jag även fanny, julia och becca där . :) (tre från ungdomssektionen). Skoj skoj! Sen red jag Casper. han gick väl helt okej. men han saknar lite framåt tänkande ibland, men de kan ju höra ihop med hans bakdel där. :/ Idag var det ivf bommar som gällde igen fför att han ska tänka på att lyfta på benen och även jobba lite mera så med ryggen. :)

Just nu pratar jag i skype med lilla Inez och snart ska jag soova. :)

Vill ha sommar! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0