-uttråkad

We learn from our mistakes, and that´s when we say, "everything happens for a reasen"


Tycker den stämde ganska bra! :)

men ivf eftersom jag har sjukt tråkigt tänkte jag ta "5 saker ni kanske  inte visste om mig"

1. Jag tror på ödet!

2. Jag tror att allt händer av en orsak, kanske är det samma som nr 1?

3. Jag tycker väldigt mycket i min ridning. IBland tycker jag att jag är skit bra och ibland tycker jag att jag är skit dålig. Är kanske så för alla? Just nu har jag en dålig period ivf!^^

4. Min största rädsla är helt klart spindlar eller sånna äckliga småkryp!

5. Jag tror att jag är räddare för saker (när jag utmanar mig själv) än vad jag egentligen är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0