- Onsdag

Var i skolan, fick reda på att jag fick VG på mitt naturkunskap prov. helt okej endå! :) Sen var jag på Gränby med Emmy och julhandlade lite! Så nu är nästan alla julklappar klara! SKÖNT! :D

Sen red jag Casper uppe i stallet. Han var förresten jätte duktig. :) Sen red jag Castanje. Först lite självstädningt, sedan lite kadrilj med gruppen som avslutning. Har verkligen varit lite frestad att rida kadrilj hela veckan när man sett dom andra, så nu fick jag pröva det också! Först fick jag vara också, vilket är lite jobbigt för min lilla hjärna, men det gick bra! :)

Måste säga att Calle är faktiskt lite lik Macho. (Calle är Machos pappa) Han är ju mycket längre och större. men dom har endå samma huvud att dom vill gärna göra rätt. även fast Macho är sjukt mycket bättre och känsligare så kändes det som om calle försökte sitt bästa! :)

Calle har faktiskt varit min favorithäst en gång i tiden, den ni! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0