- Min dag

Varit i skolan först, sen var jag på stan i en timme. Köpte en mascara, men sen var det inte så mycket mera. Sen var jag i stallet, Red ut (som ni kan läsa i inlägget innan.) Sen bakade jag, (sen när jag bad Erika ta ut den, vad tror ni hon gör? ÄTER DEN!) Inte hela, men endå. Så ikväll ska hon baka en ny. Man blir ju lite less. -.- Sen har jag skrivit jullovsridnings lapp och årets julpynt och årets stallbästis lapp. Ringt tandläkaren och bokat ny tid, (Fick en kallelse när jag inte kunde.) Nu ska jag kolla på 90210 sen ska jag till Nordiclight och fixa klubbkläder saket. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad hände med dina tränartips? Var jätteintressant ju :(

2011-12-03 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0