- Måndag

Det enda bra med denna dag var att jag fick sova ut i morse. (till kl 9) Sen har det varit skola som var tråkigt som stryk. eller mina vänner är ju aldrig tråkiga. :) Men typ på historian trode jag att jag skulle ta livet av mig. Fy fan vad tråkigt -.. tycker ärligt synd om mig själv som måste sitta och lida på alla historia lektioner. :P sen var det faktiskt lite roligt att gå till Jälla och se lite igenkända personer. Skulle hämta bilen där, eftersom erika inte kommer hem på en vecka, (hon har stallvecka.) Där hade dom typ UF marknad och jag var snäll och köpte ngn julmust där från ngt bord. Dagen goda gärning!* haha

Men men, nu ska jag plugga lite till prov imorgon i försäljning och service. :)

Casper ska stå både idag och imorgon, sen får jag skritta honom igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0