-kavaj

Funderar hur jag vill ha det..

Traditionellt, tex pikeur som på bilden. Snygg men inget speciellt. :)

ELLER.. lite annorlundare?

ganimedes kavaj, Men då ska det vara vit kant också. Jäävligt snygg enligt mig. men känns lite (ska jag säga B?) när man tävlar på LA nivå?

Spooks kavajen får lite kärlek också. den har en liten plats i mitt hjärta redan från första gånegn jag såg den. dock kanske inte den traditionella klavajen direkt?

 

Men vad tycker ni? I need some help here! :D kanske några andra förslag? :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Med tanke på nya reglerna så får man ju inte ha nånting med logga större än 1x3. Så du får la köpa någon från typ Hööks eller nånting som inte har logga :P stjärtSVRF

2011-12-28 @ 12:03:55
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0