- I skolan

Sitter just nu i skolan. har fixat lite nödvändiga grejer som behövdes. Bland annat en att göra lista till julshowen som är nästa vecka. Sen har jag gjort ett schema vad som ska göras i stallet under en dag, för att lära ett gäng allt som hör till i jobbet. :) Sen har jag även köpt örhängen och grejer idag till mig själv. :) Efter skolan ska jag vidare och köpa blomma till Åke som fyllde 70 igår. Sen vidare och städa lite hemma och sen upp till stallet och fixa. Är dock sugen på att kolla på 90210. funderar på att spela in det? haha, så dålig tid att det gär vid 5, de är ju då jag vill upp till stallet lixom... ^^


Min älskling kommer säkert vara en aning pigg idag :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0