-Fest för Eva och Åke

I Lördags var det fest för Eva och åke i Laggas hembygdsgård. Som vi planerat med insamling och grejer, nu kom kvällen endå efter allt väntande och fixande! Måste säga att det var jätte roligt att se ! :D Eva och Åke blev verkligen överraskade och det kom hela 80st och lite till.. Väldigt nöjd med antalet då lokalen var ganska full där. :P

Men ivarje fall så lyckades jag bli lite konfransier eller vad det heter där ett tag när dom skulle öppna paket och när det skulle vara prisutdelning. Är ganska nöjd endå över att jag lyckades stå där inför alla dessa 80 stycken från alla håll och kanter. Haha, jag gjorde ju bort mig några gånger men det tyckte ju alla var kul så vad fan..  jag bjuder på det!

var ivarjefall super kul och Eva och Åke tyckte nog också det! :D


Kommentarer
Postat av: jnfy

2011-12-12 @ 18:40:58
URL: http://nvyugh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0