- WE tävling på Kullavreta

Den 31/7 var det WE tävling på KV. LA och medelsvår. Jag och Tubbe debuterade WE på LA. (LA nivå i WE är som medelsvår i dressyr.) Ivf så har ju tubbe varit jätte rädd tigare och inte velat gå nära några hinder. men efter träning för Paulo hela veckan har har utvecklats super mycket. I dressyren vann vi på 64% sen tekniken gick över förväntan och vi fick 61,8% mest otippat var bordet och kannan som vi fick en 9a på. :) duktig som min häst är står han ju super fint och lungt när jag lyfter den. ;) Tekniken kom vi tvåa på. sen speeden kom vi 3a på bara för att jag blev tvungen att trava vid lansen då han inte alls tycker om den. Allt som allt kom vi placerad 2a. Jätte duktig med tanke på att han var livrädd för allt för en vecka sen. Nu ska vi öva massor på lansen så den sitter också, sen ska vi slå Fredrik också. ;)

Bilder kommer när jag hittar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0