- Träning på KV

Idag var det träning på KV som gällde. Erikay och jag åkte dit igår kväll med moppen. ;) hehe, så duktiga som vi är. * jaja, hjälpte till lite i stallet på morgonen sen var det Dressyr/WE träning på Tubbe. (Var en portugisisk tränare som kom dit.) Han var suuper bra, bara engelsk talande såklart, men har blivit ganska van nu om man säger så.. jaja, han hjälpte mig och Tubbe med en del grejer, vilket inte alltid är helt fel. Tubbe var allmänt fin och duktig så det var ju extra kul. :)

Nu har jag varit hemma ett tag, kollat på streetdance med Erikay. Nu ska jag ta och ringa ett samtal. sen får vi väl se vad som händer.. ;)

Saknar den här lilla. Har inte ridit henne på sjuukt länge :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0