- Sovmorgon

hade satt klockan på 11 ifall jag skulle sova länge. Vad tror ni jag gör. ? När klockan ringer, då fortsätter jag sova. -.- inte okej, när skolan börjar kommer jag dö när jag måste upp tidigt. Känns ju väldigt duktigt gjort att få in vanan att sova länge nu såhär i slutet. jaja nog om det. Jag tänkte ju fota på åkern och greja, men nu regnar det och då är de förmodligen halt på åkern. -.- och desutom blir det ju inga fina foton om man fotar nu. Vet faktiskt inte alls vart jag ska rida nu. Har ju tyvärr ingen bra galopp/travsträcka eftersom Macho är lite öm i bakhovarna. (han har bara skor på fram)

jaja, klockan 12 ska jag träffa Inez i stallet ivf, så snart lär jag väl ta och äta mat och fixa lite. :)

Vinterbild. Caisas mule och sen lilla jag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0