- Sommaren 2011

När jag tänker efter på sommarlovet har jag ju faktiskt hunnit med en hel del grejer. Fast mest jobb och hästarna dåra. men de är så det ska vara! Så jag vill ha de! ;)

I början av Sommaren jobbade jag på Kullavreta som typ alla kanske vet. Blev massor utav ridning och så vidare. ;)

Här rider jag Kippen :)

Sen har jag ju hunnit tävla lite WE. Inte så mycket men både på Bocken och Tubbe. På Bocken vann jag och på Tubbe kom jag tvåa. Placerad båda gångerna. :)

bild på Bocken och mig från dressyrmomentet.

Sen har jag ju varit med lite kompisar såklart... Bland annat varit ute på krogen för första gången, sen har de ju varit midsommar vilket ägde osv. :)

Linnéa, Erika, Madde jag och Jenny innan ett krogbesök.

Sen en bild från när jag och någa kompisar spelade Vollyboll

Har ju fyllt 18 här i sommar också! Blev bland annat kidnappad till paintball banan ;)

Sen får vi ju inte glömma strömsholm dagarna, då jag red Tubbe på uppvisningar i WE :)

Sist men inte minst på min lilla lista måste ju Macho få stå med bara för att han är gullig och förgyllar mina sista dagar på sommarlovet. :)<3

Har ju massor med bilder och framförallt minnen! Men kan ju inte skriva om allt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0