-Projekt arbete

Nu när skolan börjat ska vi ju ha projekt arbete eller UF- Företag. Jag har ju så jävla många projekt pågång hela tiden endå, så för mig var de ju inget svårt val att välja mellan dom. :P KOmmer helt klart ha ett projekt arbete, då de är det jag är bäst på. och desutom behöver jag inte anstränga mig med någon ytterligare grej. ;)

Frågan är nu.. Vad ska jag ha som projekt arbete?

Alternativ 1. Meakover över mitt rum. Ser åt helvette ut nu. Då ska det tapeteras om och möbler ska bytas. ev golv också. Rubbet ska alltså bytas. Fördelen är ju att mitt rum förmodligen kommer bli as fint och nackdelen är ju att det tar tid och är väldigt tidskrävande.

Alternativ 2. Hålla i Julshowen på Lagga. Det är jag redan insatt i och kommer förmodligen endå inte kunna hålla mig borta från det. Ett projekt som man kan filma och få till jävligt coolt med lite arbete. Fördelen är ju att jag inte behöver lägga lite mycket tid åt det som på rummet, desutom blir klubben glad om jag är med. Nackdelen är ju att mitt rum inte blir iordninggjort.

Hmm, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Alva

Jag tror på Julshowen .. :))

2011-08-19 @ 18:19:23
URL: http://darkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0