- lektion för Inez

Glömde visst att berätta att jag höll lite lektion för Inez igår. Hon red Kingen (en av ridskolehästarna.) Vi övade på sitsen, vilket är det viktigaste i ridningen! :) Syndes att hon har tränat, för hon har blivit mycket duktigare! Nästa gång ska hon få ta någon annan häst, så det blir lite jobbigare för henne. ;) haha. Ivf var hon och Kingen jätte duktiga. Tycker verkligen om att hålla lektioner för elever som vill och är angagerade i det dom gör.

Nästa år blir det ridledarutbildning för min del! :D



Haha, insåg visst att jag inte alls hade någa bilder på kingen, utom denna. ;) Väldigt vacker var bilden också. ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh va kul! Jag vill oxå gå ridledarutbildningen! =D

2011-08-21 @ 13:58:16
URL: http://sofffiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0