- Kvällen

Kvällen har varit väldigt chill och spenderats med Erika. Vi har kollat på film. Vi trode att "Jennifers body" var något av en komedi och kollade på den vi. Det slutade med att Erika var så rädd att hon inte ville lämna rummet. Inte för att den var så speciellt läskig kanske, men men. Erika har fixat Jällas hemsida lite och jag (Så snäll som jag är) har hjälpt henne. Vad skulle hon göra utan mig? haha, ingen aning säger jag bara.. ^^

Nu ska jag sova. har ställt klockan på 9.30. Ska kliva upp då, eftersom annars kommer jag aldrig kunna sova och då kommer jag aldrig komma upp på Måndag ist, lite ond cirkel där -.- jaja, måste försöka göra något vettigt. Imorgon ska jag pröva en ny tävlingsfrisyr på Erika, eller så provar jag på Inez. Beror på vem som vill. Tänkte fixa en liten special donuts. :) Måste ju se att de är jag som gjort den. har en idé men sen får vi se om jag lyckas, för har ju inte rätt grejer heller. ^^ men men, den som lever får se :)

Nu ska jag sova , godnatt

Ni får en bild på mig och Erika när vi var till Riga i somras. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0