- Körkortet fixat! :D

Skrev upp för ca en vecka sen. Har aldrig varit så nervös i hela mitt liv tror jag. ^^ haha, jaja ivarjefall så klarade jag uppskrivningen. och idag (Torsdag) skulle jag köra upp. Klockan 10 kom han in i "väntsalen" och ja, sen vare bara att köra. Den enda anmärkningen han hade var att jag skulle hålla min placering lite mera åt höger vid landsvägskörning när jag skulle svänga höger. men annars tyckte han det var bra. Sån jävla lättnad när han säger att man är godkänd! :D

Så nu har jag alltså körkort och redan ikväll ska jag faktiskt ut och köra lite halvt i stan. ^^ För ikväll ska jag till DUS möte. shiit, kommer kännas konstigt att åka själv. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0