- Good moments

Här kommer bilder på några av mina absolut bästa minnen (som jag kommer på just nu.) :D

DM mästare 2011. Kommer framförallt ihåg när mamma kom med resultatet. 73, ngt % Sen på ärevarvet fick jag "kontakt" med dommaren. Nickade för att tacka, haha. Så härligt att ha kontrollen!

Prisutdelning på när hemmaklubben annordnade en lokal, div 3. Är sån jävla skön känsla när man rider in på banan och alla kommer spingades för att se en av "klubbens ryttare". Var två stycken från min klubb som red på tävlingen. Sen när jag vann, kan ni ju tänka er vilka applåder jag fick ! :) alltid lika bra när det går bra på hemmaklubbens tävlingar! :)

Bild från när vi vann SM i hästkunskap/hästkunskap cup på Strömsholm. Från 2010. När dom ropade upp oss som vinnare trode vi inte de var sant, då vi tyckte det hade gått lite sisådär på tävlingsplatsen. men när jag tänker såhär i efterhand så var vi nog jävligt bra endå! haha, jaja, guud vad kul de var!

Lyckliga stunden är ju när man känner att hästen är klockren när man rider. Ibland får man verkligen vara med om den här "wowkänslan".

Sen är man ju alltid lycklig när man känner att man verkligen lyckats med något! Eller om något överhuvudtaget gick super bra! körkortet är en av alla dessa saker som man bara tänker YES om! hemskt att ta, eller att göra alla prov, men i efterhand när man verkligen har lyckats är det verklien ett av alla dessa good moments! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0