- Flyt

känner att jag har bra flyt i livet för tillfället. Ibland går det ju lite "hackigt" och ibland går de ju inte alls. Känner någon igen sig? Men nu känner jag faktiskt att det går åt rätt håll. Saker börjar avta, och jag känner att i slutändan kommer allt bli asbra! Nya projekt och grejjer kommer ju, men allt flyter bra! När allt flyter bra som blir man så mycket gladare också. Så skönt!

Nu pratar jag inte bara om körkortet, utan typ som ridningen börjar fixa sig. vann ju DMet sist, och snart ska jag börja tävla storhäst. Känner mig mer taggad än någonsin. Och ja, allt inom kommitér och grejer börjar också ordna upp sig. Känslan just nu är FRIHET! :D

Ett lyckligt ögonblick! Shiit vad glad jag var på ärevarvet här, på hemmaplan. och allt är som det ska vara ! :D Första plats och allt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0