- Bra program

När jag inte är i stallet, umgås med vänner, går i skolan eller typ har något annat för mig (utom att sitta vid datan.) Sitter jag typ alltid framför Tven och latar mig. ^^ haha, men men. bara om det är något bra på TVn alltså. annars sitter jag mycket hellre och pratar med nån eller typ lyssnar på musik. :)

men kom och tänka på några program som jag ibland kan sitta och kolla på. :) Här kommer några som jag ibland kan kolla på. :)

90210 är ett exempel på ett "Sofiaprogram". :)

Tycker att True Talent är as bra! :)

Får ju inte glömma Merlin! Fast den lyckas jag alltid missa. Tur att de finns svtplay!

Fårngarna på Fortet. Sitter alltid klistrad framför TVn när frågorna kommer. & när man kommer på gåtan blir man as lycklig! ^^

Ett program som jag sällan kollar på, men tycker är as kul när jag plötsligt råkar kolla på de. Kollade på ett klipp igår med Erika. HAHA, jaja. Syns bara att namnet och loggan är så tråkig. Man tror ju att de är värsta gubbprogrammet? haha

 

jaja, Sen brukar jag kolla på auditionturnen med idol osv. Men jag är ingen som är beronde av någor program. Så om jag har tid så har jag tid. inget mer med det. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0