- Alicia

Alicia har verkligen gett mig bra minnen! Tänk första gången vi var ute och tävlade. Typ Mars 2009, eller kanske 2008? något sånt. Kom precis utanför placering, var ju hur lycklig som helst. ^^ Hon har alltid varit duktig och ställt upp. Vi har blivit placerad i alla klasser vi har startat utom den första (precis utan placering) och två klasser i Östervåla (samma dag, hur varmt som helst.) Hon har aldrig varit speciellt "tittig" , bara en gång (Den gången på Östervåla) som hon har stuckit. (dock på framridningen för att hon blev rädd) Inte mer med det, bara att rida vidare sen. :)

På vårat andra DM blev hon ifs rädd utanför banan och tog ett skutt in, men de var inge farligt, hellre in än ut. ;)

Foto från våran första tävling tsm på Säfva. (om jag minns rätt) Fick vi runt 61%

En av våra underbara minnen ihop. Vinst på Säfva.

Tävling 25 April på Jälla (annordnad av hemma klubb, vilket var extra kul) En av dom bästa sakerna är att tävla på hemmaplan! Kommer ihåg att jag var missnöjd över ritten, men hamnade i slutändan på nåt med 68% och en delad vinst.

En tävling efter balen i nian. Hade varit uppe till typ 3 dagen innan, sen skulle jag upp kl 6 för att fixa hästen. Kommer ihåg att mitt hår var väldigt fint efter baldagen och att jag fick kommentarer från bland annat speakern på tävlingen att de var fint. ^^ haha. jaja, som ni ser vinst i första klassen, sen tvåa i andra. :)

Jag och Alicia har ställt upp i 3 DM klasser och två "kval till SM"

DM 1 (2009), kom placerad (förklass) 5 och (DM klass) 6

DM 2 (2010), kom placerad (förklass) 3 och DM 4

DM 3 (2011) , placerad första plats. Personligt rekord i båda!

SM (Ridskoleryttare) kval 2009, Vann med Alicia och fick representera Uppland. (Eget inlägg om det kommer imorgon.)

SM kval 2010, både hoppning dressyr och hästkunskap var det för att kvala. Hoppning är varken min eller Alicias bästa sida. men vi lyckades bättre än många andra ska ni veta. (mer om de kommer också) Dock kom vi på en tredje plats. (bara vinnaren får representera/ rida SM.)

Från våran senaste tävling. Fick 73,ngt% i DM klassen. Lycka ! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0